Графік роботи:

Пн - Пт - 9:00-18:00

Сб - 10:00-16:00

Вс - Вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння

Комплекс РЕБ "Одувешка 150"

Артикул 5300004721
В наявності

Комплексний купольний багатодіапазонний пристрій РЕБ “Кульбаба” розраховано для значного підвищення відсотків збереження рухомого складу транспортних засобів від нападу дронів-камікадзе (fpv) в діапазоні частот 710 – 1010MHz.

Комплекс складається із незалежних блоків. Кожен блок має окремий корпус, антену та два наскрізні конектори для підключення живлення від акумуляторного блоку LiFePo4 24 вольта 24 а/год. Живлення здійснюється тільки від портативного акумуляторного блоку, що йде в комплекті та не передбачається від мережі транспортного засобу. Час роботи від одного блоку 2,5 години.

Антенна на кожному блоці розроблена під певну частоту, яку вона пригнічує і не є знімною. Це унеможливлює підключення блоку без антени, що майже завжди призводить до вигоряння елементів посилення в електронному модулі блоку придушення. Комплекс «Кульбаба» використовує конюшинні та квадрофілярні антени, що не мають вразливих зон на відміну від колініарних “штирьків” які мають вразливу “дірку” над об'єктом захисту.

Антени мають посилену конструкцію, для збільшення шансів залишити свою геометрію під впливом погодних умов та вібрації транспортного засобу, але не захищені від ударів та механічного втручання, тому потрібно ставитись до радіоелектронного обладнання з обережністю.

Блоки корпусів мають у своїй конструкції неодимові магніти, які дозволяють швидко монтувати захист на транспортний засіб за 5 хвилин. Демонтаж аналогічно дуже швидкий. Корпус кожного блоку вологостійкий та стійкий до погодних умов та холодів, але не герметичний! Вони мають дренажні та вентиляційні отвори для циркулювання повітря всередині корпусу. Чи не занурювати у воду! Не ставити на землю, де є вода! Блок живлення з АКБ слід зберігати в кабіні транспорту, він не є вологостійким.

Отже, починаємо складання та підключення пристрою з Блоку живлення. У ньому знаходиться комутаційна коробка з конекторами для підключення пульта, зарядного пристрою та кабелю живлення №3 – найдовший кабель, щоб можна було розмістити блок на даху чи капоті транспорту. Знаходимо конектор для підключення пульта на комутаційній коробці та приєднуємо. Конектор має паз для підключення тільки в одному положенні, знайдіть паз і вставте конектор. Переполюсування неможливе, конектро ви не вставите іншим положенням. Вставте та зафіксуйте притискною гайкою конектор, щоб він не рухався. На пульті ви маєте кнопку увімкнення пристрою придушення та індикатор заряду батареї. Кнопка має світлову індикацію - тому ви будете розуміти коли пристрій увімкнено, а коли вимкнено. Завжди тримайте блок живлення зарядженим на 100%.

3.2 Встановлення пристрою на транспорт

Далі підключаємо кабель живлення №3 до конектора PowerCon - це байонетний конектор, він на комутаційній коробці під гумовою заглушкою, підніміть заглушку і вставте конектор кабелю в гніздо на кришці.Конектор має пази ви не зможете інакше вставити і підключити пази і вставте конектор у гніздо. Далі необхідно прокрутити конектор до клацання. Після цього конектор зафіксовано і ним можна скористатися.

Ніколи не використовуйте пристрій, якщо коректор має люфт і зафіксовано!. Розмістіть пульт біля місця водія, а сам блок живлення під сидіння і зафіксуйте його. Далі протягніть кабель живлення №3 на дах автомобіля через двері та залиште там для підключення блоку №3 Першим необхідно підключати блок №3 із частотою 950-1010 - на кожному блоці є два гнізда силових підключень живлення, як на комутаційній коробці. Візьміть один кінець кабелю №3 та підключайте до гнізда блоку. Обов'язково до клацання, щоб конектор був зафіксований!

Блок Розташовуйте на даху авто в одному куті даху. Перевірте, чи зафіксовано блок на магнітах, якщо недостатньо фіксується – зафіксуйте додатковими засобами. Беремо Кабель №2 та під'єднуємо до блоку №3 до другого гнізда і тягнемо на інший кут даху авто, підключаємо Блок №2 на іншому куті авто. Беремо кабель №3 і підключаємо до другого гнізда живлення Блоку №2, а інший кінець тягнемо на капот транспорту та підключаємо до роз'єму живлення Блоку №1 Перевіряємо чи всі конектори підключені і чи немає люфтів у конекторах живлення, або всі блоки зафіксовані. Усі комплекс готовий до використання. При натисканні кнопки запуску на пульті комплекс почне одночасно випромінювати поле захисту на кожній частоті свого блоку і одночасно закривати всі діапазони. 3.3 Демонтаж пристрою після роботи

Після роботи необхідно провести демонтаж, який необхідно провести у зворотному часі.дку, як описано в пункті 3.2

Заряджання блоку живлення
Ніколи не виймайте технічні конектори від батарей із комутаційної коробки від елементів живлення. Вони повинні завжди бути включені в коробку пором. Заряджання відбувається через гніздо зарядки на комутаційну коробку. Конектори елементів живлення не чіпати!

Ніколи не виймайте технічні конектори від батарей із комутаційної коробки від елементів живлення. Вони повинні завжди бути включені в коробку пором. Заряджання відбувається через гніздо зарядки на комутаційну коробку. Конектори елементів живлення не чіпати!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
145 500 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

    Доставка Новою поштою за тарифами перевізника

            Самовивіз з точки видачі

 

 

  післяплатою;

  за передоплатою на пластикову картку ПриватБанк.

  готівкою кур'єру

 Гарантія на продукцію від 1 року до 3 років

Вгору