Кількість
|
Вартість
|
||
|
Безшумні трифазні дизельні генератори KW VITOLUX з водяним охолодженням, 4 циліндри. Дизельний двигун MITSUBISHI FUSO technology, водяне охолодження.
Генератори цієї серії також можуть використовуватися для постійної/безперервної роботи, а не тільки в режимі очікування/без навантаження/роботи.
Вони оснащені шумопоглинаючим та водонепроникним корпусом. Генератори підходять як для зовнішньої, так і внутрішньої установки.
Оснащений панеллю управління SMART для автоматичного запуску та повністю автоматичною платою старт-стоп,
яка без втручання людини служить для автоматичного запуску та подачі струму від генератора до споживачів електроенергії у разі збою основного електропостачання,
а також автоматична зупинка генератора та перемикання споживачів на електромережу міста при відновленні основного електропостачання.
Вбудований автоматичний підігрів олії та система підігріву антифризу, що включається при негативній температурі.
Завдяки цим двом системам опалення запалення генератора гарантується протягом 10 секунд після відключення електроенергії навіть за мінус 40 градусів за Цельсієм.
У генератор входить стартовий акумулятор VARTA CLARIOS із зарядним пристроєм, вбудованим у генератор.
Технічні параметри:
- Пікова/максимальна потужність: 22 KVA/ 18 KW
- Постійна/номінальна потужність: 20 KVA/16 KW
- Фази: Трифазні + Однофазні
- напруга - 230/400В
- частота: 50 Гц, чиста синусоїда
- Двигун: дизельний, з безпосереднім упорскуванням.
- Електронне керування за допомогою контролера останнього покоління SmartGen
- Advanced Silence: для максимально тихої роботи генератора
- ротор та статор з мідними обмотками
- зимовий та літній режим роботи
- плата стабілізації напруги AVR
- Система запуску: Електричний стартер з акумулятором VARTA CLARIOS
- антивібраційні прокладки.
- антивібраційні гумові ніжки на основі генератора для гасіння вібрації підлоги.
- антивібраційні накладки двигуна на корпус генератора
- Запобігає: перевороту фаз генератора та мережі, низької/високої напруги, низького тиску масла, високої температури та оборотів двигуна, від низького рівня охолоджуючої рідини, від низького/високого рівня палива в баку і т.д.
- система аварійної зупинки генератора
- Вбудовані датчики для: температури двигуна та води, тиску масла, годинника роботи двигуна, сили струму та напруги, рівня палива і т.д.
- Вбудований зарядний пристрій для батареї/акумуляторів, що запускається автоматично контролером, що постійно контролює їх напругу, і коли напруга падає, батарея/батареї заряджаються до необхідного заряду, так що генератор може бездоганно запускатися щоразу.
- об'єм масляного бака: 8 літрів
- об'єм бака для теплоносія: 14 л
- споживання палива: 0,258 л/кВт-год дизельного палива на мотогодину, тобто 0,54 лв. з ПДВ/кВт-година. електрика
- обсяг паливного бака: 100 л
- Розміри: Д. / Ш. / Ст. – 170 x 76 x 100 см.
– вага: 840 кг.